niedziela, 24 sierpnia 2014

Forrest Gump


Hej, strasznie was przepraszam za moją nieobecność i to przez całe wakacje, ale nie miałam do tego wszystkiego głowy, bo moje 2 miesiące wypełniały książki (jak zresztą całe życie). Jednak postarałam się i coś tam napisałam, a przed początkiem roku postaram się to opublikować :). Na razie chciałam się z wami podzielić filmem, który z pewnością większość z was oglądała, bo jest to klasyka filmu, a jest to "Forrest Gump". Dla nie wiedzących, jest to historia wzlotów i upadków Forresta Gumpa, który ma niski iloraz inteligencji, a mimo to był na wojnie w Wietnamie, dostał się do reprezentacji USA w footballu amerykańskim oraz stał się milionerem dzięki firmie połowu krewetek. By nie przedłużać, przedstawiam zdjęcia i gify z filmu.





forrest gump animated GIF

forrest gump animated GIF

forrest gump animated GIF

"ŻYCIE JEST JAK PUDEŁKO CZEKOLADEK, NIGDY NIE WIESZ NA CO NATRAFISZ"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz