piątek, 2 maja 2014

Jak rządzą nami władze- czyli o Mrocznych Umysłach.



Hej, chciałam wam opowiedzieć o moim ostatnim książkowym nabytku- Mrocznych Umysłach.
 Jako opis przekażę wam tył mojej książki byleby nie spojlerować :P. 
 " Mam na imię Ruby.
 Potrafię wedrzeć się do twojego umysłu, a nawet wymazać wspomnienia. Jako dziecko zostałam wysłana do obozu "rehabilitacyjnego" dla takich jak ja. Zieloni, Niebiescy, Żółci, Pomarańczowi, Czerwoni. Mroczne Umysły. Zostałam przydzielona do Zielonych, ale w rzeczywistości jestem ostatnią z Pomarańczowych. Ukrywam to żeby przetrwać." 

Wiem że jest to nieco pobieżny opis, ale trudno mi powiedzieć coś więcej bez spojlerów. Mam nadzieję, że choć te kilka zdań zachęci was do przeczytania tej powieści, bo naprawdę jest tego warta.

The Darkest Minds

2 komentarze:

  1. Widzę, że czytasz świetne książki *.* Ale ja i tak chcę opowiadanie ;) U mnie na http://cena-ostatniego-piasku.blogspot.com/ drugi rozdział xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;* Nominuję Cię do Liebster Award
    Więcej inf: http://cena-ostatniego-piasku.blogspot.com/2014/05/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń